آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

  • کد خبر: ۲۰۳۵۳۷
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید
سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای سینما بود، اما در عین حال بعضی از آثار با وجود هیجانات زیادی که پیش از اکران به وجود آوردند به هیچ وجه نتوانستند مخاطبان و منتقدان را قانع کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در زیر به برخی از این فیلم‌ها اشاره می‌کنیم:

مرد مورچه‌ای و زنبورک

با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شیدایی کوانتومی هنوز زمان زیادی از آن دوران نگذشته که هر فیلمی از جهان مارول مخاطبان را به شور و شعف وا می‌داشت. اما آن زمان به پایان رسیده و اکنون یکی پس از دیگری فیلم‌های ابرقهرمانی مارول با شکست مواجه می‌شوند. فیلم‌های قبلی مرد مورچه‌ای به خاطر بازیگر جذاب آن یعنی «پل راد» طرفداران خاص خود را داشت، اما جدیدترین نسخه آن به هیچ عنوان نتوانست رضایت طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی را برآورده کند.

با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

«۶۵»

فیلم پرخرج ۶۵ با بازی آدام درایور که یک کاوشگر فضایی است و با دایناسور‌ها مبارزه می‌کند، با کارگردانی کسی که نویسندگی فیلم موفق «یک مکان ساکت» را در کارنامه دارد و تهیه کنندگی «سم ریمی»، تمام مواد لازم برای یک فیلم سرگرم کننده را در اختیار داشت، اما متاسفانه به هیچ عنوان اینگونه از کار در نیامد. ماجرا‌های سفر به ۶۵ میلیون سال پیش در این فیلم آن را شبیه به نسخه ضعیف و فضایی سریال «آخرینِ ما» کرده است.

با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

هارت اِستون

نتفلیکس مدت‌ها است که تلاش می‌کند بتواند یک فیلم اکشن تراز اول را منتشر کند. از فیلم «اعلان قرمز» تا «مرد خاکستری» تلاش‌های ناموفق قبلی آن‌ها بوده و اکنون با هارت استون که داستانی بسیار شبیه به نسخه جدید ماموریت عیرممکن دارد به نظر نمی‌رسد دستاورد خاصی داشته باشد. «گَل گَدوت» در این فیلم تلاش دارد تا از یک سیستم هوش مصنوعی محافظت کند تا به دست افراد بد نیفتد، اما این فیلم واقعا گیرایی خاصی برای مخاطب ندارد.

با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

جن‌گیر: مومن

بعد از بازسازی تقریبا موفق فیلم «هالووین»، «دیوید گوردون گرین» به سراغ بازسازی یکی دیگر از فیلم‌های وحشتناک مشهور رفت. این فیلم با حضور «لسلی اودم جونیور» و بازگشت «الن برستین» که دستمزد بسیار بالایی گرفته، برخی را برای موفقیت امیدوار کرده بود، اما بر خلاف هالووین که برخی صحنه‌های جذاب را ارائه می‌کرد، جن گیر جدید از همان ابتدا تا انتها یک فیلم ضعیف است که گاهی تعجب می‌کنید چگونه چنین عملکردی برای تیم سازنده آن ممکن است.

با بدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

روح‌شده

«کریس ایوانز» و «آنا دی آرماس» با استعدادتر و جذاب‌تر از این هستند که در این فیلم حوصله سر بر بازی کنند. این فیلم داستان یک تولیدکننده عسل (ایوانز) را نشان می‌دهد که با دی آرماس در فروشگاه محلی آشنا می‌شود و بعد از مدتی متوجه می‌شود او یک مامور حرفه‌ای «سی آی ای» است. همانطور که حدس زدید این دو وارد یک ماجراجویی خطرناک می‌شوند که در آن شخصیت زن فیلم بار‌ها کریس ایوانز را نجات می‌دهد. صحنه‌های اکشن فیلم اصلا جالب نیست و این دو بازیگر در کنار هم هیچ جذابیتی از خود نشان نمی‌دهند.

وینی‌پو: خون و عسل

بعد از آنکه داستان معروف کودکان یعنی «وینی پو» که اولین بار در سال ۱۹۲۶ منتشر شد، در سال ۲۰۲۲ مجوز کپی رایتش آزاد شد یعنی می‌شد هر اقتباسی از آن صورت بگیرد، نمی‌دانستیم قرار است فاجعه‌ای از آن ساخته شود. «ریس فریک واترفیلد»، یک فیلم ترسناک از این داستان با بودجه صد هزار دلاری در مدت ۱۰ روز ساخت. این فیلم یک فاجعه تمام عیار است که در تمام مدت روان شما را شکنجه خواهد داد. حتی نمی‌توان «وینی‌پو: خون و عسل» را از فیلم‌های مستقلی که دانش آموزان در مدرسه می‌سازند بهتر دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->